Blue Mountain verbindt; mensen en organisaties. We willen het verschil maken en bouwen aan een responsible brand. Een merk dat vérder kijkt dan alleen sales, cijfers en productiefactoren. Wij hebben een verháál. We nemen concrete stappen om de koffieketen beter te maken en steunen lokale projecten. En stapje voor stapje kom je verder. Dát is precies wat wij bij Blue Mountain doen.
Ambitieus? Misschien wel. Maar je kunt klein beginnen. Wij zorgen voor de beste koffie. In elke organisatie. Van bonen die we zelf selecteren. Gezet in de beste machines. Vanzelfsprekend zijn onze blends gecertificeerd. Maar ons verhaal gaat nog verder. We hebben onze ogen open en doen ook écht wat we kunnen om onze netwerken beter te maken. Niet in één keer. Maar we werken er hard aan.
Wij zijn onderdeel van de koffieketen. En we geven graag terug. Wij geloven in fair contracts voor alle schakels. Niet als uitzondering, maar als regel. Dat mogen onze klanten ook van ons verwachten. Fair en transparant.
Geen flarden aan informatie. Geen facturen hier en daar. Maar een totaaloverzicht van alle kosten, zelfs de kosten die normaliter verborgen blijven. Transparantie in de gehele koffievoorziening en nauwkeurigheid die terug te rekenen is naar elke consumptie.
Dat jij wilt weten wat je voor een kop koffie betaalt, klinkt voor ons als muziek in de oren. Niet wat je “ongeveer” voor de koffie betaalt maar tot op de consumptie nauwkeurig. Wij bieden jou die transparantie, aan de hand van data. In rapportages en in ons klantportaal. Lijkt vanzelfsprekend toch?