Blue Mountain verbindt. Verbind mensen en organisaties. We willen het verschil maken en bouwen aan een responsible brand. Een merk dat vérder kijkt dan alleen sales, cijfers en productiefactoren. Wij hebben een verháál. We nemen concrete stappen om de koffieketen beter te maken en steunen lokale projecten. En stapje voor stapje kom je verder. Dát is precies wat wij bij Blue Mountain doen.
Wij dragen verantwoordelijkheid voor elkaar. Wij geven graag, ook aan de maatschappij. Niet om te etaleren maar om de maatschappij een beetje beter te maken. Kleine initiatieven met grote impact. Onder andere door dagbesteding te steunen en kansarme gezinnen perspectief te bieden. Maar ook door verantwoordelijkheid te dragen voor het milieu, recycling te stimuleren en transportbewegingen tot een minimum te beperken.
Wij geloven in duurzame inzetbaarheid. Wij geloven dat we een aandeel kunnen hebben in het werkgeluk van onze collega’s. Door fitheid te stimuleren en gezonde lunches te bieden. Maar ook door medewerkers te steunen in de keuzes die zij maken om hun leven aantrekkelijk te houden. Betekenisvol werken noemen we dat.
Duurzaamheid is voor ons geen containerbegrip. Het is geen modewoord. Wij geloven in het nemen van verantwoordelijkheid over hetgeen we doen. Voor onszelf, voor onze omgeving en voor de volgende generatie.
De overtuiging dat er altijd meer mogelijk is. Daar streven we naar; betekenis- en impactvol. De lat leg jij voor ons neer. Het stimuleert ons grensverleggend te werken en komt onze samenwerking ten goede. Want dromen zonder doelen blijven dromen.