Beter een goede buur dan een verre koffieleverancier!

Wij zijn Blue Mountain. Uit Deventer. Met onze unieke datagedreven aanpak ontzorgen we organisaties in hun koffievoorziening.

Koffie is verbinding.

Ter kennismaking bieden wij je een Happy Hour aan. Onze barista’s komen dan bij jouw bedrijf met de koffie-Defender geweldige koffies maken.

Verras me

Dit is Blue Mountain

Blue Mountain verzorgt, met een groot gevoel voor gastheerschap, de koffie bij bedrijven, overheden, zorg- en onderwijsinstellingen en horeca. Onze visie is dat we data vóór ons moeten laten werken zodat we zoveel mogelijk tijd kunnen steken in een persoonlijke benadering en onze relaties ontzorgen op het gebied van onderhoud, factuurhandling en storingen.

Onze beloftes

Jouw voordeel

Advies: je krijgt een koffiemachine die past bij jouw situatie en verbruik.
Geweldige koffie met onderscheidende service. Geen omkijken meer naar. Dat doen wij op afstand.
Transparant: een duidelijke en eerlijke prijs zonder verrassingen.
Duidelijke rapportages per periode, tot op de cappuccino nauwkeurig.
Helder: zo weinig mogelijk facturen.
Je weet waar je aan toe bent; met 4 facturen per jaar de volledige koffievoorziening betaald.
Datagedreven: de koffiemachine vertelt onze onderhoudsmonteur wanneer hij langs moet komen.
Alle koffiemachines binnen jouw organisatie staan in verbinding met ons datacenter. We weten daardoor precies wanneer we preventief onderhoud moeten doen of wanneer er een storing is.
Om de hoek: door onze datagedreven manier van werken lijken we wel buren en dus graag behulpzaam bij vragen, storingen en wensen.
Dichtbij dus altijd snel terplekke. We zeggen niet voor niets; EXPECT MORE
Transparant: 24/7 je actuele verbruik inzichtelijk.
Geen verborgen kosten en inzicht in je verbruik.

wil je dit ook?

  • De perfecte machine voor de beste koffies met een preventieve service?
  • Een datagedreven aanpak waarmee je ‘al het gedoe’ minimaliseert. Betalen per consumptie inclusief alles (ja alles). Dus minder facturen en meer tijd voordat wat belangrijk is: service en persoonlijk contact.
  • Snelheid en service. Wij zijn altijd in de buurt. Geen trage- en onduidelijk processen. Vragen, wensen en klachten worden direct opgepakt.
Verras me
Je proeft Blue
Mountain bij
De energieleverancier voor jouw organisatie
Mogen wij eens kennismaken om de kansen te bespreken?